Wednesday, December 9, 2009

Murai.Com Thanks A Lots



Hello hello malaysia ...apa khabar..sowi lupa nk update my blog baru2 ni sibuk sgt2. 25/11/2009 saya dapat panggilan dari murai.com , saya menang tiket FREE untuk tayangan perdana untuk filem sekuel The Twilight Saga: New Moon Tayangan Perdana di Cathay Cineleisure, Damansara lakonan Robert Pattinson (Edward Cullen) puntianak romantik, Taylor Lautner (Jacob Black) & Kristen Stewart (Bella Swan) best 2, walaupun jalan cerita slow sedikit. Malam 2 jugak ramai artis yang datang menonton bagi memeriah tayangan perdana tersebut. Antara artis yang datang ialah Liyana Jasmay, Datin Natasha Hudson, Nurul Abdul Wahab, Linda Onn, Reza ERA dan 3 penyampai Astro Awani iaitu Syazwan, Rizal dan Dino Omar. Dapat jugak la saya bergambar dengan liyana jasmin, reza & natasha yang sanggup bergambar bersama saya & sepupu saya. Memang meriah fuyouuuu..apa2 pun thank murai. com U R THE BEST...heheh :-)


No comments:

Post a Comment