Wednesday, March 31, 2010

Penutup Bulan March


Salam..

Dah lama tak update blog..byk keje..sesangat bykk..tapi tak mengapa demi penutup bulan march saya akan update jugak la..apa yang boleh kata banyak kenangan manis n pahit dalam bulan march yang saya tempuhi dan harungi..sedih,gembira, marah, makan hati, semua ada tapi biarkan lah saya yang telan semua 2. apa pun esok adalah april fool!!!!!!!kuih3!!!!! walaupun terlewat saya ingin mengucap Happy Birthday kepada KC, ALONG, KAK SUHAINI....semoga panjang umur dan murah rezeki , Taniah Shab konvo hari tu kat putrajaya...thank bagi akak pose maut baju konvo & bunga..(ye la..dapat jugak bunga hidup walaupun bunga tu bkn utk kita huhuhuh) dan saya serta kan gambar-gambar aktivity untuk akhir2 bln 3..apa2 pun selamat tinggal bulan March..i wait aprillllll what activity???




No comments:

Post a Comment