Thursday, February 21, 2013

Fizz Fairuz putus tunang, bakal isteri itu isteri kedua orang

Assalamualaikum WBT

Mesti ramai yang dah tahu pasal ni tunang Fizz Fairuz isteri orang ??..biar betul..tak sampai sebulan..dh putus alamakkk (dgr kat radio ERA..RAdio No.1 di Malaysia) rupa-rupanya tunang Fizz Fairuz isteri kedua seorang usahawan. Apabila menyedari akan hal itu, Fizz Fairuz segera memutuskan pertunangan yang baru berusia hampir seminggu itu.


Fizz Fairuz juga turut mendakwa yang dirinya mungkin terkena perbuatan orang. Almy Nadia juga pernah menasihatkan Fizz agar berubat. Fizz Fairuz mengaku bahawa hubungannya bersama wanita kini telah berakhir kerana merasa tertipu apabila mengetahui status sebenar wanita tersebut. lain kali dgr ckap hehehehhe!!!1

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang.
yang pelik nya bagi eden la.. fizz fairuz kenal sudah lama dgn Almy tak mau tunang pun..ni baru kenal setahun dh tunang....hmmmm pelik2
Nama bekas tunang Fizz ( nak kata putus @ tidak eden tak tahu) Azlyn Massiela. dia pun bingung dengan status dirinya, sama ada masih lagi tunangan Fizz, kerana Fizz tidak pernah memberitahunya untuk putus tunang, tidak berbincang dengan keluarganya terlebih dahulu dan tidak pernah memulangkan cincin pertunangan... tapi yang pelik nya kan kenapa la si Azlyn ni macam sanggup je menipu?? kesian si Fizz Fairuz..

  

Eden tak tau nak komen apa tapi benda tunang nikah kawin ni adalah benda yang perlukan perancangan yang teliti sebenarnya.Sepatutnya kita ni dah kenal bakal tunang ke bakal isteri ke kenal family dia orang supaya tak jadi kes kes macam ni la.

Korang pulak macam mana? Apa pendapat korang? Apa apa pun ini semua dah tertulis untuk si Fizz Fairuz kita doakan yang terbaik la untuk dia orang.

p/s : malu weh kalau aku jadi pompuan tu..jadikan teladan ye kawan2 cerita2 macam ni
petikan dari Beatifulnara, Kata Almy 
Pengajaran yang boleh saya simpulkan di sini, ianya adalah hukum karma iaitu seseorang itu akan mendapat balasan terhadap apa yang telah dilakukannya. Nasihat saya, hargailah orang yang kita sayang dan janganlah sesekali mengabaikannya. Jangan nanti apabila kita memerlukan orang itu, maka dah terlambat. Selebihnya saya tidak boleh komen dan enggan masuk campur"



No comments:

Post a Comment