Thursday, May 30, 2013

Lagu Tema Teduhan Kasih -Hanya Aku (Hyper Act)

Assalamualaikum..Selamat Pagi

Dah tengok drama Teduhan Kasih slot Akasia TV3? Cerita ni sangat best.. Sangat menyentuh hati dan perasaan. Sangat kejam cerita, sangat tak bertimbang rasa. Drama yang diadaptasi dari sebuah Novel berjudul Sentuhan Kasih oleh pengarangnyaMarissa.. Hanya Aku nyanyian Hyper Act merupakan Lagu Tema Drama Teduhan Kasih ni. Jika dinilai dan dihayati, lagu ni luahannya cukup mendalam. cukup teliti, cukup indah.. suka nya...ohhhh abg Ehsan (Adi Putra) kalau dapat BF @ suami mcm abg Ehsan...aigooooooo..romantika di amore !!!!

** jangan lupa tonton ye cerita drama yang menyentuh jiwa ni. cayalahf Effa.. papa adam..abg Ehsan..lovingggg nyaaa owh, cerita yang sangat sarat dengan nilai kemanusiaan dan kekejaman. Teduhan Kasih Slot Akasia, setiap Isnin hingga Khamis jam 7malam di tv3.




Bersama janji kau sentuh rasa percaya
Hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
Hanya aku di huni sepi rasa kasihmu

(*) Hanya ku yang mencari
Rembulan masoh ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Apakah mungkin berulang janji setia
Apa kan kekal ataupun menyambut duka
Dan dirimu di janji Sang Sempurna
Dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu

Repeat (*)

Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Dingin rasa kasihmu
Bagau bintang bersemi
Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku...


No comments:

Post a Comment